Σάββατο, 29 Σεπτεμβρίου 2012

Υγρά σαπούνια... extra tips



Ενημέρωση προς απανταχού μάγειρες σαπωνοποιούς. Βρήκα το τέλειο κόλπο για να έχετε ένα υπέροχο υγρό σαπούνι με καταπληκτική υφή, άψογον κρεμώδη αφρισμόν -με μπουρμπουλήθρες βεβαίως βεβαίως- γλυκερίνη να φάνε και οι κότες και την καθαριστική δύναμη του Azax!

Η λύση ήταν μπροστά μου και δεν την έβλεπα. Είναι απλό, απλούστατο. Διαλύετε μια μπάρα Καστίλης σε ένα πλαστικό μπολ και μια μπάρα από το αγαπημένο σας σαπούνι τριαντάφυλλο ή δεντρολίβανο ή χαμομήλι λεβάντα κλπ κλπ σε άλλο πλαστικό μπολ. Όταν λυώσουν, τα ενώνετε! Η χημεία στα καλύτερά της λέμε! 

Ποιο ήταν το πρόβλημα εξαρχής που θέλησα να επιλύσω; Στα καλλυντικά μου σαπούνια είχα βάλει λάδι καρύδας, και το λάδι καρύδας όταν λυώνει ΔΕΝ βγάζει πολλή γλυκερίνη. Δεν ξέρω γιατί. Όχι ότι δεν μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως έχει. Μια χαρά αφρό κάνει, απλά είναι υπερβολικά υγρό για τα γούστα μου. Αλλά προσθέτωντας το λυωμένο σας σαπούνι Καστίλης έχετε ένα μίγμα πιο πυκνό και ζελοειδές και ακόμα πιο απαλό για το δέρμα, με την καθαριστική δύναμη του έλαιου καρύδας. Προσθέτετε όσο από το λυωμένο Καστίλης σας κάνει κέφι, ή όλο. Εγώ το έβαλα όλο.

Δοκιμάστε το και ελάτε να μου πείτε αν θα θέλετε να πλένεστε ή να λούζεστε με οτιδήποτε άλλο!

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητηρια για το υπεροχο μπλογκ!!Ηθελα να ρωτησω αν το σαπουνι καστιλλης ειναι το απλο πρασινο και επισης επειδη ειναι η πρωτη φορα που θα πειραματιστω με κατι πιο φυσικο στα μαλλια μου αν υπαρχει καποια φυσικη λυση και για μαλακτικη!ευχαριστω πολυ εκ των προτερων!

Blondbrained είπε...

Καλώς ήρθες φίλη!
Το καστίλης είναι λευκό ή υπόλευκο. Το πράσινο είναι φτιαγμένο από πυρηνέλαιο και τις περισσότερες φορές -πλέον- προσθέτουν χρώμα για να πάρει αυτό το ωραίο πρασινάκι.
Το καλύτερο είναι το Καστίλης ή Μασσαλίας (που είναι το ίδιο πράγμα).
Για μαλακτική είμαι ακόμα στη σκέψη, γιατί η αλήθεια είναι ότι από τότε που λουζόμαστε με το σαπούνι μας το μαλλί μας έχει αλλάξει τελείως! Ούτε κρέμες μαλακτικές χρειάζεται ούτε τίποτα! Στρώνει πιο εύκολα, δεν λαδώνει όπως πριν, είναι απαλό και πιο δυνατό.
Αλλά ξέρω πως το καλύτερο μαλακτικό είναι το ελαιόλαδο (προφανώς γι' αυτό βοηθάει το σαπούνι μας). Το κάνεις μια μάσκα μια φορά τη βδομάδα με ζεστή πετσέτα, για μια-δύο ώρες και μετά το πλένεις. Προσοχή, δεν βάζεις νερό για να το σαπουνίσεις. Βάζεις απευθείας σαπούνι, αλλιώς δε θα καθαρίζει εύκολα. Σαπουνίζεις καλά και ΜΕΤΑ το ξεπλένεις με το νερό. Άλλη εναλλακτική για κάθε λούσιμο είναι το ξύδι, με το οποίο ξεπλένεσαι στο τελευταίο ξέβγαλμα. Το αραιώνεις αν θες σε λίγο νερό με χαμομήλι για ακόμα καλύτερα, ειδικά αν έχεις καστανά ή ανοιχτά μαλλιά. Θα δεις ένα μαλλί... μούρλια!!! Το ξύδι βγάζει και όλα τα υπολείμματα του σαπουνιού! :) Για κάτι πιο κρεμοειδές το σκέφτομαι, και κάποια στιγμή κάτι θα αναρτήσω, δεν μπορεί! Υπομονή. Αλλά νομίζω πως με αυτές τις λύσεις είσαι καλυμμένη!

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστω για την αμεσοτατη απαντηση τωρα δηλαδη με το πρασινο να μη λουστω???Ετοιμη ημουν!!!Κατα τα αλλα σε ρωτησα και σε αλλο σχολιο αν πουλας τα προιοντα σου ενδιαφερομαι!
Δαναη

Blondbrained είπε...

Καλέ να λουστείς, δε θα είναι τίποτα το τρομερό. Ειδικά αν γράφει εξαιρετικής ποιότητας, σημαίνει ότι έχει πάρει χαρτί από το χημείο. Αρκεί να μην είναιαπό κανένα καλάθι από την Αθήνα ξέρω γω...
Δοκίμασέ το αρχικά στα χέρια, αν δεις και δεν ξεραίνονται και τα νιώθεις απαλά, είναι ΟΚ.
Σε λίγες μέρες το πολύ βδομάδες θα πουλάω τις κηραλοιφές επισήμως και με τον νόμο, και σ' ευχαριστώ που ρωτάς. Τα σαπούνια είναι για μας και για μας :) Και οι κηραλοιφές δηλαδή. Αν υπάρχει κανένα περίεργο πρόβλημα που θέλει άμεση αντιμετώπιση, στείλε μου ένα μέιλ, να σου δώσω αν έχω τίποτα έτοιμο. Κάποιες συνταγές σημαντικές τις έχω ήδη αναρτήσει όμως.

Ανώνυμος είπε...

Λοιπον λουστηκα δεν εβαλα αφρο οπως συνηθιζω και νομιζω οτι ειμαι αρκετα καλα. Αλλα επειδη δε βλεπω να υπαρχει τροπος να στειλω μηνυμα προσωπικα υπαρχει κατι που βοηθα στην καλη υγεια της ευαισθητης περιοχης και της δυσμηνορροιας?Αυτα ειναι που με προβληματιζουν!Και τα σαπουνια εννοειται το meil μου ειναι juliakont@yahoo.gr,πειραζει που το λεω δημοσια????

Blondbrained είπε...

Μάτια μου, δεν φαίνεται το μέιλ του μπλογκ πάνω κάπου;

Δεν πειράζει όμως. δεν είναι κακό να απαντάμε δημόσια τέτοια θέματα, ούτε είναι ντροπή η δυσμηνόρροια! :)

Για πόνους και πρόβλημα γενικά στην περίοδο είναι υπέροχο το αιθέριο πορτοκάλι, το οποίο μπορείς να το βάζεις αδιάλυτο στην κοιλιά και το στομάχι όταν είναι να έρθει η περίοδος αλλά και τις πρώτες μέρες. Κάνει θαύματα! Μόνο το καλοκαίρι, επειδή είναι φωτοευαίσθητο αιθέριο, θα αποφύγεις να εκτεθείς στον ήλιο σ' εκείνη την περιοχή για 4-5 ώρες μετά την εφαρμογή. Υπάρχουν και βότανα που βοηθάνε, θα το ψάξω και θα σου πω. Όσο για την ευαίσθητη περιοχή δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από ένα σαπουνάκι φτιαγμένο από τα χεράκια σου με χαμομήλι ή με ροδόνερο. Και τα δύο είναι ΙΔΑΝΙΚΑ για τις γυναίκες :) Το σαπούνι τριαντάφυλλο που έχω αναρτήσει, έχω βάλει σήμερα και την συνταγή και την τεχνική για να το έχεις΄ετοιμο για χρήση σε λίγες μέρες! Ε΄ναι δοκιμασμένο και τέλειο!!! Για ένα απλό σαπούνι με χαμομήλι ακολουθείς την συνταγή για Καστίλης και απλά αντικαθιστάς το νερό με έγχυμα χαμομηλιού (δυνατό δυνατό). Κάνε και σ' αυτό την τεχνική για γρήγορο σαπούνι που έχω βάλει, αλλά και στις δύο συνταγές να μετρήσεις το πεχά με το κόκκινο λάχανο (το έχω ανεβάσει κι αυτό, ψάξ' το).
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ και να μας πεις πώς πήγε!

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή οπως και να χει πρεπει να τα κανω ολα μονη μου δεν τη γλυτωνω ε???:)Εγω ειχα στο μυαλο μου και αυτο το θαυματουργο Sweddish Bitter αλλα μαλλον θα περιμενω κι εγω το e-shop!Σας ευχομαι γρηγορο ξεμπερδεμα απο τη γραφειοκρατεια!!!

Blondbrained είπε...

Καλέ, εμένα μου έχει περισσέψει λίγο σαπούνι τριαντάφυλλο και φτιάχνω κι΄αλλο. Αν μένεις Αθήνα να σ' το δώσω να πλένεσαι! Δε θα το πληρώσεις :) Αλλά μην τεμπελιάζεις, μην τεμπελιάζεις. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ και θα σ' αρέσει κιόλας να φτιάχνεις μόνη σου! Είναι άλλη αίσθηση το δικό σου σαπούνι.
Το αιθέριο πορτοκάλι δε θα το κάνεις τίποτα. Θα το αγοράσεις και τσουπ θα το κάνεις επάλειψη. Σιγά το δύσκολο δηλαδής!
Κατά τ' άλλα, πολύ σ' ευχαριστώ που θες να τα αγοράσεις όλα από μένα (το σημειώνω αυτό για όταν έρθει η ώρα) και ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Αλλά μίλα/γράφε μου στον ενικό. Είμαι παιδούλα! :)

Ανώνυμος είπε...

Χαχα οκ!!Καλα θα κανεις να το εχεις υποψιν γιατι οσο με παιρνει οικονομικα τα θελω ολα αυτα τα εναλλακτικα!!Δυστυχως μενω Θεσσαλονικη και δεν ξερω που να τα προμηθευτω ολα αυτα αν ομως το αποφασισω θα σας γραψω εντυπωσεις!Περιμενω ακομα περισσοτερες καταπληκτικες συνταγες!Φιλια!