Τρίτη, 27 Νοεμβρίου 2012

Και ο πόνος βρήκε ... το λάδι του!

Πολύ βιαστικά, λόγω περασμένης ώρας και κούρασης και και και... αλλά επειδή το υποσχέθηκα και επειδή εντελώς τυχαία (???) ήδη δίνω την συνταγή μέσω μέιλ σε μία φίλη στο εξωτερικό που έχει μείνει ξάπλα στο κρεβάτι από τον πόνο στην πλάτη, αποφάσισα να δώσω άμεσα την συνταγή και εδώ. Φωτογραφίες θα ανεβάσω αύριο, για να δείτε το χρωματάκι του. Πάντως ο άντρας μου το διαφημίζει όπου βρει. Υπέφερε κάτι μέρες κι όλο του έλεγα να του βάλω το λάδι αλλά του βρώμαγε. Όταν δεν άντεξε άλλο του το έβαλα και γύρισε από την δουλειά μέσα στον ενθουσιασμό, λέγοντας: "Μα είναι δυνατόν να εξαφάνισε τον πόνο;"
Και βέβαια είναι, χρυσέ μου. Να την ακούς την γυναικούλα σου. Τσάμπα μου βγήκαν τα μάτια από το κλάμα και το τσούξιμο με τις πιπεριές... που κάποια στιγμή έφτιαχνα το λάδι εντελώς με το τυφλό σύστημα μιλάμε;;; Τσάμπα; Ε;;;;

Άντε, γιατί τα θυμάμαι και ... φουντώνω!!! 

Τα συστατικά τα βρίσκετε τα περισσότερα στο σούπερ μάρκετ, και επίτηδες το έκανα έτσι γιατί δεν είναι να ψάχνεσαι έτσι και ξεμείνεις πχ, και πρέπει να φτιάξεις λάδι πόνου! Από τις πιπεριές σας θα αφαιρέσετε με πολλή προσοχή τα σπόρια και δεν θα πιάσετε τα μάτια σας πριν τελειώσετε γιατί θα χάσετε το φως σας, και μπορεί να σπάσετε και κανένα κεφάλι την ώρα που θα πετάγεστε στο ταβάνι από το τσούξιμο και τον πόνο. Αν νομίζατε ότι με το κρεμμύδι κλαίτε, δοκιμάστε να καθαρίσετε τις πιπεριές καγιέν και τσίλι από τα σπόρια τους κι ελάτε να μου πείτε πόσα κιλά δάκρυα μαζέψατε... Πάντως το αποτέλεσμα αξίζει τον κόπο. Σκέφτομαι να το κάνω και κηραλοιφή για πιασίματα. Ήδη βάζω αρκετή ποσότητα στην θεραπευτική αλοιφή μου για φλεγμονές μυών-οστών, γιατί να ξέρετε πως οι τσίλι και οι καγιέν είναι από μόνες τους η καλύτερη θεραπεία για τέτοια πράγματα, και οι Ινδιάνοι τις είχαν για πανάκεια στην κυριολεξία. Έσπαγαν πόδι; Πιπεριές. Είχαν καούρες; Πιπεριές. Είχαν πονόδοντο; Πιπεριές. Τους έτρωγε... κάτι; Πιπεριές. Ακόμα και σε τραύματα το έβαζαν. Υπέφεραν λέει, αλλά μετά τον πόνο ερχόταν η γαλήνη. Τώρα δεν ξέρω αν αυτό το τελευταίο είναι το γνωστο κόλπο του "μεγάλος πόνος διώχνει μικρό πόνο". Προσωπικά δε θα το έβαζα πάνω σε πληγή, αλλά από την άλλη εγώ δεν είμαι Ινδιάνα... Ούτε εσείς είστε, γι' αυτό ας μείνουμε στους πόνους που είναι και το θέμα μας.

Τα υλικά σας:
Ελαιόλαδο1lt
Πιπεριές καγιέν χωρίς σπόρια50γρ
πιπεριές τσίλι χωρίς σπόρια50γρ
Κανέλα σκόνη2 κ.σούπας
Μαύρο πιπέρι1 κ.γλυκού
κόκκινο πιπέρι1 κ.γλυκού
γαρυφαλλάκια6
κύμινο1 κ.γλυκού
μοσχοκάρυδο2 κ.σούπας
τζίντζερ σκόνη2 κ.γλυκού
θυμάρι2 κ. σούπας
δεντρολίβανο2 κ. σούπας
βασιλικό2 κ. σούπας
φασκόμηλο2 κ. σούπας
ρίγανη4 κ. Σούπας
χαμομήλι1 κ.σούπας


Η διαδικασία:
Αφού καθαρίσετε τις πιπεριές σας, τις χτυπάτε σε ένα γουδί ή όπως αλλιώς νομίζετε -σίγουρα θα σας έρθουν πολλές ιδέες για την κακομεταχείρισή τους μετά από τον πόνο που θα έχετε τραβήξει για να τις φτιάξετε- μαζί με τα αποξηραμένα βότανά σας  (θυμάρι, δεντρολίβανο, βασιλικό, φασκόμηλο, ρίγανη, χαμομήλι). Τα υπόλοιπα είναι όλα σκόνη και σίγουρα τα έχετε στο ντουλάπι σας. 
Μετά τα ρίχνετε όλα μαζί στο λάδι σας μέσα σε μπεν μαρί και το αφήνετε στην φωτιά για 3 ώρες, ανακατεύοντας κάθε μισή/μία ώρα, και ελέγχοντας ΤΑΚΤΙΚΑ το νερό, γιατί 'σώνεται' γρήγορα. Μετά τις τρεις ώρες, κι αφού έχει πάρει ένα βαθύ κόκκινο προς το μπορντώ χρώμα το λάδι σας, το αφήνετε να κρυώσει ως έχει πάνω στην φωτιά, με σβηστό το μάτι. Αφού κρυώσει το σουρώνετε, και το φυλάτε σε σκοτεινό δροσερό μέρος ή μέσα στο ψυγείο. Κρατάει... ουυυουουουουου. Μπορεί και δύο χρόνια! Και είναι... Παναγιά μου βόηθα για τους πόνους. Αν δεν σας πιάσει αυτό όταν πονάτε, κάτι άλλο τρέχει. Πχ της μάνας μου τελικά της πόναγαν τα νεφρά. Και το καταλάβαμε όταν δεν την έπιασε αυτό το λάδι!

Καλά μαγειρέματα και με προσοχή.

ΥΓ Ενημέρωση: Το λάδι βάφει τα ρούχα, γι' αυτό καλό είναι να βάζετε ένα παλιό ύφασμα ή ρούχο ή πετσέτα στο σημείο που κάνατε την επάλειψη για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο. Η μαμά μου απλά φόραγε μια φανέλα που δεν την φόραγε ποτέ, και την κρατάει μόνο για αυτή τη δουλειά. Με τον άντρα μου δεν το καταλάβαμε ότι βάφει γιατί ολα μαύρα τα φοράει :P

64 σχόλια:

felixmax είπε...

αγαπητη συμπληρωνουμε νερο στο λαδι??

Blondbrained είπε...

Άπαπα, όχι! Δεν ξεματιάζουμε καλέ! Το λάδι και το νερό δεν συμπαθιούνται ιδιαιτέρως. Θέλει πολύ κόπο να τα ενώσεις και το νερό στην προκειμένη δεν προσθέτει απολύτως τίποτα, οπότε γιατί να κάνουμε τον κόπο.
Με την ευκαιρία να πω πως το παρόν λαδάκι ψιλοβάφει (εντολή της μαμάς μου να ενημερώσω), αλλά θα είστε μια χαρά αν κρατάτε μια πετσετούλα ή φανελίτσα παλιά για χρήση με το λαδάκι σας (σαν αυτές που έχουμε οι κυρίες καμιά φορά για την βαφή μας). Πιστέψτε με, αξίζει τον κόπο. Χρησιμοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία σε ψύξη! Όλη η πλάτη είχε πάθει ταράκουλο και πόναγε φρικτά όπως καταλαβαίνετε. Από την πρώτη επάλειψη είδε αισθητή διαφορά και μέσα στις επόμενες 4 μέρες εξαφανίστηκε τελείως ο πόνος.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

felixmax είπε...

καλε με μπερδεψες λιιγο..
λες ελεγχουμε τακτικα το νερο.
που ειναι το νερο?

Blondbrained είπε...

Καλέ το νερό του μπεν μαρί, καλέ! :)
Το νερό που έχεις στην κατσαρόλα κι από πάνω βάζεις το μπεν μαρί για να φτιάξεις το λάδι. Ανάβεις το μάτι σε χαμηλή θερμοκρασία, πχ στο 5 αν έχεις αυτόματο μάτι ή στο 1 με 2 στα κανονικά μάτια και το αφήνεις με το μπεν μαρί 3-4-5 ώρες. Όσες "νιώσεις" ότι αρκούν. Ανακατεύεις κάθε λίγο. Θα έχεις το νου σου όμως, γιατί μπορεί το νερό στο μπεν μαρί να εξατμιστεί όλο και τότε θα σου κάψει καμιά κατσαρόλα. Αυτό το νερό εννοούσα :)

felixmax είπε...

ok φανηκε ποσο ασχετος ειμαι!
ανυπομονω να το δοκιμασω
στη μανα μου που ολο και καπου ποναει!
Σ ευχαριστουμε πολυ εισαι
φοβερη!
felix+

maria είπε...

χαχαχαχαχα δε ξεματιαζουμε λεει αχαχαα αναχαθεις καλε.
σ εστειλα η μειλ :)
επιτελους κατι να αποταξουμε και τις βολταρεν με την απαισια τη μυρωδια που δε λεει να φυγει απ τα χερια..

Blondbrained είπε...

Α, Μαρί, την πάτησες αγαπητή αν θες να κανεις το λάδι για να γλυτώσεις την βρωμίλα της voltaren. Νομίζω πως αυτό το λάδι βρωμάει ακόμα περισσότερο. Αλλά είναι και πιο αποτελεσματικό καθότι ΚΑΙ θεραπευτικό. Επειδή περιέχει πιπεριες καγιέν και τσίλι που είναι θεραπευτικές για πάσης φύσεως πρόβλημα -Ινδιάνοι, είπαμε- μια επάλειψη και τα κόκκαλα έχουν τρομάξει κι έχουν έλθει στα ίσα τους. Για τους μύες δεν το συζητάμε. Μια εισπνοή και έχουν ανοίξει μύτες, πνεύμονες, μάτια (βρύσες σου λέω) τα πάντα. Αν έχεις βήχα θα ξεραθείς στον βήχα για κανά μισάωρο και μετά θα σου περάσει τελείως. Θεϊκό λαδάκι, αλλά για "άντρες". Μήπως να το αφήσεις τώρα που είσαι σε ενδιαφέρουσα, μην αρχίσει τις κλωτσιές το μπεμπέ από την βρωμίλα;;; Άσε που μπορεί να σου βγει μετά και να ζητάει όλο πικάντικα όπως κανει η μεγάλη μου κόρη, που στην εγκυμοσύνη είχα πλακώσει τα τζατζίκια!!!! Δεν το θες!!!
Α,και πιπεριές καγιέν και τσίλι... αποξηραμένες, στα βοτανάδικα περικαλώ!

ALIKH είπε...

Καλημέρα από Χανιά!

σ΄ευχαριστούμε ΠΟΛΥ για τα ωραία πράγματα που μας γράφεις και μας ξεστραβώνεις! Έχεις νομίζω το καλύτερο blog αυτού του είδους με τα πιο ψαγμένα πράγματα...
Έφτιαξα το μαγικό λαδάκι σου! Το έβαλα χθες στον αντρούλη μου που πονούσε όλο του το πόδι, και του πέρασε!! Την προηγούμενη φορά που τον είχε πιάσει ο ίδιος πόνος του είχε κρατήσει 1 εβδομαδα και είχε βάλει ενα σωρό COUNTERPAIN και άλλες αηδίες και τελικά πέρασε μόνο του. Τώρα από την 1η μέρα όλα πέρασαν χάρη στο λαδάκι σου!!
Έχω όμως μερικές απορίες: Γιατί πρέπει να βγάλουμε τα σπόρια? Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος? 50γρ να ζυγίζουν ξεσποριασμένες ή σποριασμένες όπως τις αγοράζουμε? Πρέπει να είναι οπωσδήποτε καγιέν? εγω βρήκα κάτι άλλες στα μπαχαράδικα εδώ, οι οποίες πάλι έκαιγαν ποοοολυυυ!
Πρέπει το λαδάκι να μας "καίει" όταν το βάζουμε? Το δικό μου δεν σε καίει καθόλου στο δέρμα ούτε αισθάνεσαι "ζέστη", βέβαια άμα ακουμπήσεις χείλη, μάτια και άλλες ευαίσθητες περιοχες καίει σαν το διάολο..
Όταν το έφτιαξα αρχικά, δεν έβαλα μάλλον την σωστή ποσότητα πιπεριών ή έβαλα μη κατάλληλο είδος και δεν άλλαξε χρώμα και από του κεφαλιού μου μετά έβαλα 2 κ.σουπας τριμμένο καγιέν σε σκόνη σε 250γρ ελαόλαδο. Ταρζανιές έκανα αλλά πάντως ΔΟΥΛΕΨΕ...
σ΄ ευχαριστώ θερμά και πάλι, και όποτε έρθεις Χανιά, θα χαρούμε πολύ να βρεθούμε και να σας φιλοξενήσουμε..
Πολλά φιλιά,
Άννα

Blondbrained είπε...

Κι εγώ ευχαριστώ, Αλίκη μου, που με διαβάζεις και το κυριότερο που με εμπιστεύεσαι αρκετά για να δοκιμάζεις τις συνταγές :)

Κορίτσι μου γλυκό, έβαλες δυο κουταλιές της σούπας σκόνη καγιέν σε 250 γρ λάδι και δεν καίει το λάδι σου; Θεϊκό :) :) :) Πάντως μια χαρά αυτοσχεδίασες. Και οι σκόνες έχουν την καψεΐνη που θέλουμε, οπότε μια χαρά βοηθάνε.

Για το χρώμα μην αγχώνεσαι καθόλου. Κι εμένα το τελευταίο δε μου βγήκε καθόλου, παρόλο που έτριψα πολύ καλά τις πιπεριές μου. Έχω βάλει μια φορά σκόνη και είχε κάνει πιο έντονο χρώμα είναι η αλήθεια, αλλά είχα βάλει σκόνη τσίλι. Ίσως αλλάξω τη συνταγή και προσθέσω και το τσίλι, όχι ότι είδα καμία διαφορά στο αποτέλεσμα, αλλά θέλω να έχω στάνταρ χρώμα γιατί μετά βγαίνει και στην κηραλοιφή μου διαφορετικά!

Για τα σπόρια, τα βγάζουμε γιατί δεν περιέχουν κάτι, και είναι πολύ "βαριά", οπότε θα ζυγίσουμε πχ 50γρ πιπεριές και θα έχουμε στην ουσία γύρω στα 20γρ υλικό! Κι έτσι κι αλλιώς πρέπει να τις κόψουμε και να τις κοπανίσουμε, οπότε αφού την κάνουμε τη δουλειά, βγάζουμε και τα σπόρια (είναι το λιγότερο μπροστά στην κόλαση που ζούμε την ώρα της όλης επεξεργασίας των πιπεριών, ε;) :P

Φιλιά και καλούς αυτοσχεδιασμούς!

felixmax είπε...

Λοιπον εφτιαξα το λαδι βαζοντας απο 50γρ τριμεννα τσιλι
και καγιεν ..
εβαλε η μαμα και το πρωτο
βραδυ πηγε καλα μια χαρα!
μετα που ξαναεβαλε αρχισε να διαμαρτυρεται για φαγουρα
συνεχεια για 2-3 μερες!
υπ οψιν δεν το σουρωσα πολυ καλα με απλο σουρωτηρι..
φταιει αυτο?

Blondbrained είπε...

Ναι, μπορεί να την επηρέασε, αν δεν σουρώθηκε καλά κι έχει ευαίσθητο δέρμα. Κι εγώ δεν το είχα σουρώσει καλά το πρώτο, και είχαν μείνει κάτω στο βαζάκι κάποια κομμάτια να φανταστείς (όταν κατάκατσε), αλλά η μαμά μου που το έβαζε είναι ανθεκτική, δεν καταλαβαίνε τίποτα!
Πες στην μανούλα σου, όμως, να πλένει το σημείο την επόμενη μέρα, για να μην την ερεθίζουν τα υλικά. Και σε καθαρό δέρμα και στεγνό μπορεί να ξαναβάζει. Για δοκίμασέ το έτσι. Δηλαδή, ας βάζει πχ το βράδυ, και την άλλη μέρα το πρωί ας καθαρίζει την περιοχή με λίγο νερό και σαπούνι. Και μετά ξαναβάζει το μεσημέρι ή το βράδυ (ανάλογα πόσες φορές χρειάζεται να βάζει την ημέρα). Έτσι θα απορροφά το δέρμα της όλα τα υλικά που θα την βοηθούν, αλλά δε θα μένει πολλές ώρες στην επιδερμίδα υλικό που ίσως της δημιουργεί ευαισθησία. Κατάλαβες;

Zoi είπε...

αγαπητή μου blondbrained μας εχεις ξετρελάνει με τις συνταγές σου.Εδώ καικαιρό σε διαβάζω με μεγάλο ενδιαφέρον και από προχθές εχω μπεί και στην εκτέλεση.Εφτιαξα λοιπόν πρώτα ενα ωραίο απλό σαπουνάκι που από οτι φαίνεται πέτυχε και σήμερα μπήκα στην διαδικασία αυτού του λαδιού.Εβαλα 50 γρ πιπεριές καγιέν (απο το μπαχάρ)και τσίλι ακολούθησα πιστά τη συνταγή εκτός απο τα σπόρια πού δεν αντεξα να τις καθαρίσω ολες και τις κοπάνισα ολόκληρες τις υπόλοιπες.Αυτή τη στιγμή εχω κλείσει το μάτι και το αφήνω να κρυώσουν. Αναρωτιέμαι αν μπορώ αυριο να φτιάξω κηραλοιφή απλή αλλά με αυτό το λάδι.

Blondbrained είπε...

Zoi μου, φυσικά και μπορείς. Η θερμαντική που φτιάχνω είναι ΜΟΝΟ με αυτό το λάδι και κερί. Κάνει εκπληκτική δουλειά σε πιασίματα, έντονους πόνους σε πλάτη, μέση και τα σχετικά :)
Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Η χαρά μου είναι που μπαίνει κόσμος στη διαδικασία να φτιάχνει μόνος του αυτά τα θαύματα! Κι εγώ από κάποιον άλλον εμπνεύστηκα. :)

Kiki Kaloudi είπε...

Οι πιπεριες πρεπει να ειναι φρεσκιες, ή και αποξηραμενες? - που ειναι και ποιο ευκολο να βρεθουν. Ευχαριστω

Kiki Kaloudi είπε...

Πηρα την απαντηση μου...βιαστηκα και δεν διαβασα τα παραπανω σχολια

Ritsa sotiria είπε...

Καλησπερα μου αρεσε πολυ συνταγη με το λαδι του πονου θα ηθελα να ρωτησω σε πολυ εντονο πονο κοιλιας η εντερον που αντανακλα ο πονος χαμηλα στην μεση επησις να ρωτησο αν κανει για ποδι απο διαστρεμα ευχαριστω ριτσα

Blondbrained είπε...

Ρίτσα μου, αν υποπτεύεσαι ή γνωρίζεις ότι υπάρχει πόνος στο έντερο, δε θα ψάξεις για αλοιφές, θα ψάξεις για γιατρό, και γενικώς θα πρέπει να δεις ΓΙΑΤΙ πονάς. Ο πόνος γενικά είναι "φίλος" με την έννοια ότι μας βαράει καμπανάκια για να ψάξουμε για κάποιο πρόβλημα. Το συγκεκριμένο λάδι του πόνου είναι για πόνους μυών και οστών από καταπόνηση ή βλάβη, κι αν δεν πιάσει η αλοιφή σημαίνει ότι είναι σοβαρότερο το πρόβλημα και θέλει ίσως και ασκήσεις ή σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα και χειρουργείο. Ειδικά για διάστρεμμα όμως, αυτό που θα βοηθήσει στην επούλωση του οστού είναι η αλοιφή του πόνου. Έχω την συνταγή σε μια ανάρτηση. Θα προσθέσεις έλαιο σύμφυτου (μειώνοντας αντίστοιχα το δαφνέλαιο και το βαλσαμόλαδο) και αιθέριο κουρκουμά... Θα βοηθήσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Είναι θεραπευτική των οστών και των μυών (είπαμε... σε περιπτώσεις μέτριες προς σοβαρές, όχι στις πολύ σοβαρές).

Θυμίζω: για πόνους ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ το ψάχνουμε διεξοδικά!!!

Ritsa sotiria είπε...

Ευχαριστω πολυ αλλη μια ερωτηση δεν βρησκο πουθενα πιπεριες κάγιεν και τσιλι σε αυτη την περιπτωση τι κανο;μια κοπελα μου ειπε πως εχει αποξηραμενες καγιεν ειναι το ιδιο;αν μπορεις στειλε μου εκεινη την παλαιοτερη αναρτηση σου που μου προτηνης γιατι μεσα απο το κινητο δεν μπορω να την βρω το email mou ειναι sotiria39@hotmail.com συγνωμη αν σε κουρασα αλλα ειμαι τελειος αρχαρια και εχω κουραστη απο τα φαρμακα που δεν βλεπω και κανα αποτελεσμα στο τελος...α εχθες στην λαικη πουλαγε καποιος βαλσαμελεο να ηξερες τη ανακουφηση βρηκα στο ποδι μου!σε ευχαριστω πολυ και περιμενο απαντηση

Blondbrained είπε...

http://alchemyofnature.blogspot.gr/2012/09/blog-post_8.html
Ορίστε, Ρίτσα μου, δες εδώ. Μην ξεχάσεις να προσθέσεις λάδι σύμφυτου και αιθέριο κουρκουμά... Θα την έχεις για όλους τους μυοσκελετικούς πόνους. ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ, δεν κάνω πλάκα...
Για τις καγιέν, κανένα πρόβλημα, βάλε αυτές που έχει η φίλη σου. Απλώς κοπάνα της μέσα σε ένα σακουλάκι για να βγουν τα σπόρια και μετά με προσοχή (μην πιάσεις τα μάτια σου), ξεχώρισέ τις από τα σπόρια και βάλτες στα υλικά σου.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ εύχομαι, και να ψάξεις το θέμα του εσωτερικού πόνου.

Ritsa sotiria είπε...

Ευχαριστω πολυ θα φτιαξω και θα σας πω σε οσο για το εσωτερικο πονο το εχω ψαξη πολυ ειναι θεμα διατροφης και πολλών αεριον υστερα τιμπανηζετε η κοιλια και αντανακλα ο πονος στην μέση !

Ritsa sotiria είπε...

Καλησπερα η ριτσα ειμαι χρονια πολλα σε ολοι την ελλαδα μας λοιπον σημερα αξιωθηκα να φτιαξω το λαδακι που μας προτεινες αλλα εκανα καποια λαθακια πρωτον ξεχασα να χτυπησω της πιπεριτσες στο γουδι δευτερον κατα λαθος αντι για τσιντζερ εριξα σκορδο τριμενο ευτυχως το πηρα γρηγορα ειδηση και δεν εριξα πολυ και τριτό οι πιπεριτσες μου δεν μου βγηκαν ακριβος 100γρ που μας γραφης ηταν σχεδον στα 50γρ σε 1λιτρο λαδι ασε που εχω φαει φρηκη με τοσο καθαρισμα καεικα ολοκληρη η γυναικα αλλα δεν το βαζω κατω ελπιζω πως και ετσι θα δουλευση γιατι θελω πολυ να την χρησιμοπεισω σε μενα αλλα και σε οποιον εχει πραγματικα αναγκη θα την βαλω και στην δικια μου μαμα που ποναει γιατι δεν θελω να την βλεπω να περνη φαρμακα χωρις αποτελεσμα τωρα θελω να σε ρωτησο η γιαγια μου ραγισε τον ομω της οι γιατροιδεν της δωσαν καποια φαρμακα απλα της ειπαν να περνη διαφορα παυσηπονα και οτι θα δεση απο μονο του απλα εγω μπορο να της βαζω απο αυτο το θαυματουργο λαδακι; Συγνωμη που εγινα κουραστηκη !!!!!!!!

Blondbrained είπε...

Δεν πειράζει για τις πιπεριές, μην ανησυχείς. Για το κοπάνισμα έχω βρει κόλπο, για να ξέρεις για την άλλη φορά. Τις κοπανάω μέσα σε σακουλάκι πλαστικό. Μένουν κάτω τα σπόρια τα πολλά - πολλά και επιλέγω γρήγορα.
Για τη γιαγιά σου θα τη βοηθήσει στον πόνο, αλλά για να δέσει κόκκαλο, ένα είναι το βότανο. Το σύμφυτο!!! Αν μπορείς να βρεις από κάπου ρίζα και φύλλα σύμφυτου, θα φτιάξεις ένα λάδι ή αλοιφή με μελισσοκέρι που θα κάνει θαύματα με τέτοια προβλήματα! Αν προσθέσεις σύμφυτο σε ΑΥΤΟ το λάδι που έχεις φτιάξει, σίγουρα θα κάνει πολύ καλύτερη δουλειά... Πάντως, δοκίμασε στη γιαγιά σου. Έχει ήδη πολλά αντιφλεγμονώδη και παυσίπονα υλικά μέσα. Μπορεί και να την πιάσει έτσι... Εύχομαι το καλύτερο!!!! Κι ό,τι θες εδώ είμαι!

Ritsa sotiria είπε...

Ευχαριστω για της πολυτημες συμβουλες σου το λαδακι μου ειδη ειναι ετοιμο και ειμαι πολυ χαρουμενη που καταφερα να το φτιαξω(οχι μονη μου φυσικα αλλα με την πολιτιμη βοηθεια της δωδεκαχρονης κορουλας μου μιας και της αρεση πολυ η βοτανοθεραπεια) τωρα απο αυριο θα ψαξω να βρω το συμφυτο που μου ειπες αλλα μια ερωτηση θα πρεπει να το ξανα βαλω στο μπεν μαρι;υπαρχει ετοιμο λαδακι;και αν υπαρχει θα το προσθεσω σχετο;η θα πρεπει να το ζεστανο; Και που θα βρω συμφυτο;πολλες ερωτησεις ζητω συγνωμη αλλα ειμαι αρχαρια αποτι καταλαβες!

Blondbrained είπε...

Ρίτσα μου, το σύμφυτο υπάρχει και έτοιμο, αλλά προσωπικα δεν το εμπιστεύομαι. Αυτά που είχα δοκιμάσει δεν μύριζαν καν βότανο!!! Μπορείς να φτιάξεις όμως, αν βρεις σε καποιο μαγαζί που πουλάει βότανα ρίζα και φύλλα. Έχω τη συνταγή αναρτημένη στα βοτανόλαδα, αλλά αν το βρεις πες μου να την ξανανεβάσω. Σίγουρα έχει στην Αθήνα στο Μπαχάρ. Αν είσαι από επαρχία ίσως μπορείς να παραγγείλεις. Είναι πολύ καλό βότανο για τέτοιες δουλειές. Το βάζουν και κατάπλασμα σε σπασμένα μέλη και παίρνει ακόμα και το πρήξιμο, πέρα που επουλώνει το κόκκαλο σε χρόνο ντε τε! Στα αγγλικ΄λα η λαϊκή ονομασία του είναι "αυτό που δένει τα οστά"... Καταλαβαίνεις λοιπόν...
Προς το παρόν, στείλε μου μια διεύθυνση στο alchemyofnature@gmail.com να σου στείλω δωρεάν μια 40ml κηραλοιφή για μυοσκελετικές φλεγμονές που είναι για τέτοια δουλειά... Μέχρι να βρεις άκρη με το σύμφυτο να φτιάχνεις μόνη σου την κρέμα σου... Δεν είναι να περιμένουμε και πολύ με γριά γυναίκα να υποφέρει... Περιμένω διεύθυνση. ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!

maria bouki είπε...

Μπορουμε να προσθεσουμε και καποια αιθερια ελαια μεσα στο λαδι για εχει και πιο ωραιο αρωμα;

Blondbrained είπε...

Έχει ήδη πολύ δυνατό άρωμα, Μαρία. Στους περισσότερους αρέσει. Αν βάλεις όμως και αιθέρια θα ρισκάρεις να μυρίζει υπερβολικά έντονα, ίσως και άσχημα... Δοκίμασε όμως. Αν πετύχει, πες μας τη συνταγή :)

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σας κι από εμένα.Λέτε ότι για διάστρεμα κάνει το αιθεριο κουρκουμα πόσες σταγόνες κανει στην ποσότητα που μας έχετε δώσει των 180 ml..και κάτι άλλο θέλω να ρωτήσω έφτιαξα εχθές το λαδάκι πόνου τις πιπεριά τις κοπάνα μέσα σε ένα σακουλάκι αλλά μετά που τις καθαριζα δεν πόνεσα καθόλου.υπάρχει περίπτωση να μην δουλέψουν?και κάτι χαζό έχω κεραμική εστία και το μάτι μου είναι ως το 9 που πρέπει να το βάζο όταν φτιάχνω λάδια?

Blondbrained είπε...

Φίλη, μπορείς άνετα να βάλεις και 20 σταγόνες κουρκουμά!

Για τις πιπεριές, εννοείς ότι δεν σε έπιασε κλάμα και φτάρνισμα; Δεν πειράζει! Ίσα-ίσα, αυτό προσπαθούμε να αποφύγουμε :)

Κι εγώ τέτοιο μάτι έχω, οπότε θα το βάλεις σε μπεν μαρί γύρω στο 7. Αν βάλεις το βάζο μέσα στην κατσαρόλα με το νερό κατευθείαν, θα το βάλεις σε χαμηλότερη, εκεί που το νερό δεν καίει, αλλά είναι αρκετά ζεστό. Γι' αυτό καλύτερα να το βάλεις σε μπεν μαρί να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο... :)

Ανώνυμος είπε...

Α!ευχαριστώ πολύ δεν το ήξερα ότι μπορούν τόσες πολλές,η αλήθεια είναι πως τα φοβάμαι λίγο τα αιθέρια με τις ποσότητες.όσο για τις πιπεριές αυτό εννοούσα.και πάλι ευχαριστώ.

Χρυσούλα είπε...

αν βάλουμε πιπεριά σε σκόνη πόσα γραμμάρια περίπου μπορούμε να βάλουμε?

Blondbrained είπε...

Χρυσούλα μου, υπολόγισε γύρω στη μία γεμάτη κουταλιά της σούπας. Αυτά είναι και γούστα. όσο πιο "καφτερό" το θες το λάδι σου, τόσο περισσότερο μπορείς να προσθέσεις. Αλλά συνήθως η σκόνη είναι αρκετά πιο καφτερή, και να ξέρεις πως σε περίπτωση καρδιοπαθειών, καλό είανι να μην κάνουμε επαλείψεις με τέτοιες θερμαντικές στο στήθος και στη πλάτη.
Έτσι η συνταγή δεν "καίει". Δουλεύει χωρίς να καίει. Με περισσότερη πιπεριά δεν ξέρω.

Ανώνυμος είπε...

γεια σου!!να σε ρωτησω...πιπερι καγιεν αποξηραμενο δε βρηκα πουθενα..μου ποτεινανε το μπουκοβο...τι λες;;μουκοβο η σκονη;;σε ευχαριστω κ κλαες γιορτες!

Ανώνυμος είπε...

επισης...κοκκινο πιπερι κ καγιεν το ιδιο δεν ειναι;;

Ritsa sotiria είπε...

Δεν βρισκο την αναρτηση με το λαδι συμφυτου; :-(

Blondbrained είπε...

Ρίτσα μου, να το, μην αγχώνεσαι:
http://alchemyofnature.blogspot.gr/2012/11/blog-post_22.html

Ανώνυμε φίλε/η, αυτή η ιστορία είναι τόσο πονεμένη που δακρύζω!!! Και δεν φταίει το πιπέρι!!! Αστεία-αστεία, όχι δεν είναι ακριβώς τα ίδια. Γιατί το καγιέν είναι μεν κόκκινο πιπέρι, αλλά δεν είναι ΤΟ κόκκινο πιπέρι, και η διαφορά τους είναι στην ποσότητα καψαϊκίνης. Αλλά οκ, δε θα πάθουμε και τίποτα με ελαφρώς λιγότερη καψαϊκίνη :) Οπότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις το κόκκινο πιπέρι σε αντικατάσταση του καγιέν!
Το ίδιο ισχύει και για το μπούκοβο, οπότε αν βρήκες αυτό κι όχι τις ορίτζιναλ τσίλι, πάρε μπούκοβο, κανένα πρόβλημα :) :) :) Καλά τριψίματα!

puppeta είπε...

καλησπερα κ παλι..εφτιαξα το λαδακι σου αλλα εχω 1 απορια..δεν καιει καθολου στο δερμα μου..πειραζει;;

Blondbrained είπε...

Δεν καίει, μην ανησυχείς :) Δουλεύει από μέσα. αν κάνεις λίγο εντριβή θα το νιώσεις, αλλά όχι πολύ!

Ανώνυμος είπε...

Καλε να πω κι εγω μια απορια; Θελω να φτιαξω το λαδακι αλλα σκεφτομαι κατα ποσο θα απορροφαται απο το δερμα. Και ελεγα μηπως τα εβαζα ολα αυτα μεσα σε τσιπουρο για εντριβες, χωρις να το ζεστανω εννοειται. Ε,τι λες;
Υ.Γ. : εχω φαει κολλημα με το blog σου, εδω και πεντε μερες ολο μ'αυτο ασχολουμαι, και με τις συνταγες σου επισης! Καλη συνεχεια σε οτι κανεις για να παιρνουμε τα φωτα σου κι εμεις που ξεκιναμε τωρα τα 'μαγειρεματα'.
Αριστεα.

Blondbrained είπε...

Αριστέα μου, το τσίπουρο από μονο του κάνει για εντριβές, δε θες τίποτε άλλο, χαχαχα! Αν του βάλεις και τα υπόλοιπα θα γίνει σούπερ τούρμπο, αλλά μήπως γίνει υπερβολικά τούρμπο δεν ξέρω!!!! Αν καίει πάρα πολύ θα θέλει προσοχή να μην το κάνεετε τντριβές στην πλάτη και στο στήθος σε καρδιοπαθείς... Ενώ αυτό το λάδι δεν καίει τόσο. Όμως όντως ψιλοβάφει, γιατί δεν απορροφάται τελείως.
Τι να σου πω... δοκίμασε μια μικρή ποσότητα, και πες μας :)

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστω για την απαντηση. Θα τα κανω και τα δυο μαλλον και βλεπουμε. Το λαδακι ισως το κανω και κηραλοιφη.

Blondbrained είπε...

Ναι, και γω το έχω κάνει κηραλοιφή :) Μια χαρά είναι, ειδικά για πόνους μέσης και ζέσταμα μυών!

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

ωπ! πάλι εγω! απορία καλή μου Blondbrained πάλι: στη συνταγούλα αναφέρεις την κανέλα. Να βάλουμε την ..."κουζινική" μας κανέλα που μάλλον ειναι η κασσία ή να ψάξουμε για τη γνήσια κανέλα; και αν ναι, η γνήσια κανέλα είναι αυτή που λένε Κεϋλάνης; είμαι λιιιγο σπασικλάκι σε κάτι τέτοια, συγγνώμη, δε μπορώ να το αποτάξω αυτό το ελάττωμα...
Υ.Γ. είδες, είδες: το΄πα και θα το κάνω με το λαδάκι :-)

Blondbrained είπε...

Ναι, Ράνια μου, η Κευλάνης είναι η αυθεντική :) Αν δεν είσαι σίγουρη, μπορείς να αγοράσεις τα ξυλαράκια και να χτυπήσεις στο γουδοχέρι ή σε ένα καλό μιξερ/κόφτη. Θα είσαι μια χαρά. Δε χρειάζεται να γίνουν και τελείως σκόνη :)

ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ! Να μου πεις αποτελέσματα, ε;

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

εχμ... δεν πονάω πουθενά... αλλά να μωρέ, όλο και κάποιος τριγύρω μου κάτι παθαίνει, η μαμά το γόνατο που και που, ο καλός μου τον ώμο του απο τράβηγμα, η νύφη μου η πλάτη της, κλπ κλπ.. εγώ δόξα τω θεό όλα καλά. απλά είχα κάνει πείραμα παλιότερα με μία κεραλοιφή πού είχα βάλει λαδάκι απο καυτερές πιπεριές και έπιανε το κόλπο, και τώρα μου τελείωσε η αλοιφή αυτή, το αποφάσισα : τέρμα τα κομπογιαννίτικα τα δικά μου! θα την φτιάξω "επαγγελματικά" και με τη βούλα, (την πέγκυ δηλαδή)ούτως ώστε να είμαι σίγουρη οτι θα δουλέψει σ όποιον τη χαρίζω. Αν μου τύχει λοιπόν "περιστατικό" τέτοιο, θα σε ενημερώσω πάραυτα!
Φιλιάαααα
Υ.Γ. καλά ε, είσαι ποοολύ γρήγορη στις απαντήσεις!

Blondbrained είπε...

Αχ, καυτερές πιπεριές οι θαυματουργές, ε; :) Να την φτιάξεις, ναι! Θα είναι απλώς η δική σου πιο ενισχυμένη! Πάστωσε τον κόσμο να βρει την υγειά του!!!

Blondbrained είπε...

Α, ναι, προσπαθώ να ελέγχω συχνά για μηνύματα, γιατί εγώ σπάζομαι όταν ρωτάω κάτι και δε μου απαντανε ποτέ! :P Άσε που νιώθω ενοχές που έχω καθυστερήσει να αναρτήσω κάτι... Και το βγάζω με το να απαντάω ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟν στις ερωτήσεις σας. Πού θα πάει... θα αρχίσω πάλι να ανεβάζω...

ΡΑΝΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ είπε...

λοιπόν, updated news. το λαδάκι το έχω δώσει σε 2 άτομα που παραπονέθηκαν για πόνους, αλλά δεν το βαλαν.... ο ένας γιατί φοβήθηκε ότι θα του βάψει τα ρούχα.. (τώρα τι να πεις γι αυτό, ευτυχώς έφτιαξα μπόλικο, αλλοιώς θα του το ζήταγα πίσω) και η άλλη επειδή από τη μέρα που της τό δωσα.... σταμάτησε να πονάει... (μιλάμε είναι τόσο θαυματουργό, που δουλεύει από απόσταση..) ΟΜΩΣ: σήμερα έδωσα σε μία κυρία που έχει ισχυαλγία εδώ και 2 βδομάδες και τη χτυπάει στη γάμπα.. με την πρώτη δεν της πέρασε.. δέ μπορεί, σκέφτομαι. της λέω: το έβαλες καλέ στη μέση ή στο πόδι? στο πόδι μου λεει... βάλτο στη μέση καλή μου! και ναι, ως εκ θαύματος αμέσως μαλάκωσε ο πόνοοοοος. Μου το βούτηξε το μπουκαλάκι που της έφερα, και της έδωσα και τη συνταγή σου! έχεις άλλη μία θαυμάστρια πλέον. Νά σαι καλά!!!

Blondbrained είπε...

χαχαχα! ΘΕΪΚΟ!!!! :)

Iωαννα είπε...

Μια ερωτηση:Οταν κανουμε την εντριβη με το λαδι (του πονου)πρεπει να αισθανομαστε καποια ζεστη στο δερμα μας?γιατι εγω δεν αισθανομαι τιποτα,ειναι σαν να τριβω με απλο λαδακι,καλα οσο για την μυρωδια ειναι σα να ειμαι στο μπαχαρ,χαχαχα!!!!!

Blondbrained είπε...

ναι, δεν καιει, καλά το κάνεις :)

Αν βάλεις σκόνη καγιέν μπόλικη, τότε θα καίει... αλλά τότε θα απαγορεύεται για όσους έχουν καρδιά μιλάμε!!! χωρίς πλάκα! μια χαρά είναι έτσι και δουλεύει. Το λέω θερμαντικό λάδι λόγω των υλικών, αλλά δεν θερμαίνει αισθητά :) (φοβερό κόλπο, ε;)

Iωαννα είπε...

ποσες φορες μπορουμε να το χρησιμοποιησουμε την ημερα?
Καλη σαρακοστη!!!!!!!!!!!

Blondbrained είπε...

Όσες φορές αντέχει η μύτη σου :P Δεν υπάρχει πρόβλημα, εφόσον δεν είναι θερμαντικό. Εξαρτάται πόσο συχνά το χρειάζεσαι!

Χαρά είπε...

Καλησπέρα!!!
Καλώς σας βρήκα κι εγώ!!
Όπως έχω καταλάβει δεν είμαι η μόνη που έχω ΚΑΤΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΕΙ με το μπλογκ σας. Πέγκυ μου να σ'ευχαριστήσω μέσ'από τα βάθη της καρδιάς μου για τις υπερπολύτιμες πληροφορίες που μας δίνεις. Θέλω να τα φτιάξω ΟΛΑ αυτά που μας προτείνεις. Ας μην κουράζω όμως τους αναγνώστες... Είπα να ξεκινήσω με το λάδι μιας και μπορώ να βρω τα υλικά πιο εύκολα.Πήγα να αγοράσω σήμερα τις πιπερίτσες αλλά δεν είχε ολόκληρες και ούτε μπορούσε να φέρει (είμαι στον Πύργο Ηλείας) κι έτσι πήρα σε σκόνη. Μήπως έκανα βλακεία? Χαρά

Blondbrained είπε...

Καλώς την κοντοχωριανή μου :) Ο πατέρας μου είναι από τον Άγιο Ηλία Πύργου και η μανούλα μου από την Αμαλιάδα :)

Λοιπόν, κανένα πρόβλημα με τη σκόνη. Απλώς θα το σουρώσεις με γάζα, ή θα αφήσεις τη σκόνη να "κάτσει" λίγες μέρες στο λάδι σου, γιατί θα ερεθίζει το δέρμα όταν το βάζεις.

Με το καλό να τα φτιάξεις όλα, και να δημιουργήσεις τα δικά σου μικρά θαύματα. Θα περιμένω νέα σου :)

Χαρά είπε...

Αχ ευτυχώς!!
Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ βρε συμπατριώτισσα!! Έχω να σου κάνω πολλές ερωτήσεις μ'όλα αυτά που διαβάζω.(Η κάθε ερώτηση όμως θα τοποθετηθεί στη θέση της) ΓΙα τον πόνο συγκεκριμένα, όμως: Εδώ και τέσσερα χρόνια(από τότε που γέννησα τον πρωτότοκο) με πονάει η πλάτη. Σε κάθε επόμενη γέννα, όμως, με το θηλασμό και από το βάρος γενικότερα (τόσο το δικό μου στην εγκυμοσύνη όσο και το σήκωμα των παιδιών) το πρόβλημα γινόταν όλο και εντονότερο με αποτέλεσμα τώρα να με πονάει όλη τη μέρα (το σκέφτομαι να σηκώσω παιδί από τον πόνο ) όχι μόνο η πλάτη όμως, αλλά και η μέση (άστα!!! σακάτισσα από 26 χρονών έγινα!!). Πήγα στον ορθοπεδικό και μου είπε πως δεν έχω τίποτα και πως πρέπει να κάνω γυμναστική ( μου πρότεινε πιλάτες). Το ξέρω ότι είμαι τελείως αγύμναστη και ότι τα βάρη με έχουν τσακίσει, έλα όμως που αν και ξεκίνησα πιλάτες αναγκάστηκα να σταματήσω γιατί δεν προλάβαινα... Άσε που τα αποτελέσματα δεν είναι καθόλου άμεσα. Τέλος πάντων... ελπίζω να με βοηθήσει το λαδάκι σου... Έχω σκοπό να φτιάξω άμεσα και την κεραλοιφή του πόνου (έχω και γω μανούλα με μόνιμο πόνο από οστεοαρθρίτιδα. Οι ερωτήσεις μου γι'αυτήν όμως θα μπουν στο θέμα τους). Θα τα δοκιμάσω ΟΛΑ!! πού θα πάει... Και πάλι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!

Χαρά είπε...

Κάθε φορά που καθαρίζω κρεμμύδια, θυμάμαι τα λόγια σου, Πέγκυ, στην περιγραφή για την παρασκευή αυτού του λαδιού. Κι αυτό γιατί? Γιατί πολύ απλά όταν καθαρίζω κρεμμυδια ΔΕΝ ΚΛΑΙΩ!
Εφαρμόζω ένα κόλπο που είχα διαβάσει μικρή σε ένα βιβλίο παιδικής μαγειρικής.

Όταν καθαρίζουμε κρεμμύδια, λοιπόν, πρέπει να αναπνέουμε από το στόμα και όχι από τη μύτη. Αν ξεχαστώ και αφαιθώ να αναπνεύσω από τη μύτη κατευθείαν με τσούζουν τα μάτια μου.

Υποθέτω ότι το ίδιο μπορεί να ισχύει και με τις πιπεριές. Δεν το'χω δοκιμάσει, βέβαια, γιατί είχα βάλει σκόνη στο λάδι μου.

Ήθελα απλά να μοιραστώ αυτό το κολπάκι μαζί σας μήπως και γλυτώσετε κάπως από το πολύ κλάμα.. (Να το θυμάστε!!!)

Όχι πια δάκρυα, λοιπόν, όπως το Johnsons baby shampoo! :)

Blondbrained είπε...

Μανούλα αγαπημένη, θα ακολουθήσει σύντομα ανάρτηση με ενδεικτική συνταγή για ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ ΠΑΥΣΙΠΟΝΟ λαδάκι :) :) :) Θα την φτιάξεις την αλοιφή ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ, αλλά με το σύμφυτο, γιατί αν υπάρχει βλάβη στα οστά ή στους μύες απ΄την καταπόνηση, θα σε θεραπεύσει (τώρα που ακόμα δεν είναι χρόνιο το πρόβλημα και δεν φαίνεται στις εξετάσεις). Αλλά θα έχεις το λαδάκι σύμμαχο για να βγάζεις τη μέρα :) Λίγη υπομονή :)

Για τις πιπεριές, άσε...΄εχω δοκιμάσει τα πάντα! Κι αυτό με τη μύτη, και αυτό με το νερό που τρέχει.... Για κάποιον λόγο οι πιπεριές ακόμα και ΩΡΕΣ μετά, επιδρούν, οπότε εκείνη την ώρα μπορεί να μην σε ενοχλήσει, με το που θα αρχίσεις όμως να αναπνέεις σαν άνθρωπος θα αρχίσουν τα φτερίνσματα στα καλά του καθουμένου. Δεν παλεύεται σε λέω... Είναι ένας απ' τους λόγους που προέκυψε και το θαυματουργό λάδι που θα αναρτήσω βέβαια (που έχει μόνο αιθέρια). Είδες; Για καλό έγινε! χαχα

Χαρά είπε...

Την έφτιαξα την κηραλοιφή. Έβαλα σύνφυτο, φυσικά, και πρόσθεσα 5 σταγόνες κουρκουμά και 4 λεμόνι (αφού το είχα και κάνει καλό, είπα να το βάλω). Και όπως προτείνεις, αντικατέστησα το 10% των λαδιών με το λάδι του πόνου.

Την έβαλα χθες το βράδυ πρώτη φορά. ΤΟ πρωί μου φάνηκε πως ήμουν ακόμα πιο πιασμένη και ξαναέβαλα. (απ'ότι θυμάμαι, και τη φορά που έβαλα το λάδι του πόνου το πρωί νομίζω πως πονούσα πιο έντονα σε συγκεκριμένα σημεία της πλάτης)Δεν πολυβάζω, όμως, από το λάδι του πόνου, γιατί όλο και κάποιο σπυράκι θα έχω ξύσει στην πλάτη και με τρώει σε εκείνο το σημείο. Πάντως θα συνεχίσω να βάσω από την κηραλοιφή για μύες και οστά και θα επανέλθω με εντυπώσεις!

Ανυπομονώ για το σούπερ ντούπερ λαδάκι σου!!!

Σε φιλώ!

Ανώνυμος είπε...

kalispera! tha ithela kai egw me tin seira m na rwthsw an me to sygegrimeno ladaki mporoume na kanoume masaz stin koilitsa gia ponous periodou.

Μαίρη Αλεξίου είπε...

Λοιπόν, το λαδάκι είναι στη φωτιά και γίνεται!! Σιγά-σιγά!! Ελπίζω να κάνει όντως δουλειά γιατί από τον πόνο έχω πέσει στις ενέσεις :( Δεν την παλέυω άλλο λέμε!!!! Για να λέει όμως η Ζωή ότι οι συνταγές σου είναι οι καλύτερες κάτι θα ξέρει!!!!!! Έβαλα και βότανο σύνφυτο μέσα, και σκέφτομαι να συμπληρώσω και λίγο από το βαλσαμέλαιο που έφτιαξα το καλοκαίρι στο χωριό!!! Νομίζω θα γίνει τούρμπο!! Και μετά.... κερί από τα μελίσσια του μπαμπά και έτοιμη η κεραλοιφή!!!!!! :)

cat_erina είπε...

Καλησπέρα! Θέλω να σας ευχαριστήσω για ολες τις συνταγές που μοιράζεστε απλόχερα μαζί μας! Έχετε το καλύτερο blog σε όλο το ίντερνετ όσον αφορά τα βότανα και την χρήση τους και με έχετε βοηθήσει πολύ! Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, με κάθε ειλικρίνεια.

Θα ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με τη παρασκευή μιας κεραλοιφης αποτελούμενης μόνο με μισή ποσότητα του λαδιού του πόνου, μισή λάδι συμφυτου και κερί μέλισσας. Θα είναι αποτελεσματικη για χρονιους πόνους στα γόνατα; Θέλω να τη φτιάξω για τη γιαγιά μου γιατί όλο και κάποιο πόνο έχει. Ιδιαίτερα στα γόνατα αλλά και γενικότερα...
Επίσης έχω φτιάξει και βαλσαμολαδο,αν πιστεύετε ότι θα προσφέρει κάτι ή αν περιτευει στη συγκεκριμένη περίπτωση και θα μειώσει τη δράση της για τους πόνους.
Έχω ήδη δει τις συνταγές για τις τούρμπο κεραλοιφες αλλά δεν έχω πολλά από τα αιθέρια έλαια που χρειάζονται και προς το παρόν ούτε μπορώ να τα αγοράσω.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

cat_erina είπε...

Να συμπληρώσω ότι έχω και κουρκουμα σε σκόνη, όχι αιθέριο. Θα μπορούσα να προσθέσω στη παρασκευή του λαδιού του πόνου ή δεν έχει νόημα;

antonia pantantonia είπε...

Ευχαριστουμε για τις συνταγες!
Να προσθεσω την ιδεα μου για το διαχωισμο των σποριων των πιπεριων.
Τις χτυπησα οπως λες στα σχολια μεσα σε σακουλακι και μετα τις εριξα μεσα στο σουρωτηρι του ΙΚΕΑ για τα μακαρονια,αυτο που εφαπτεται στην κλασικη βαθια κατσαρολα.Ακουμηςα λιγο περα δωθε και τα σπορια επεσαν απ τις τρυπες ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ με ελαχιστα τριμματα απο τη σαρκα!!
Στο στραγγισμα δε μπορω να πω οτι ειχα μεγαλη επιτυχια...Δεν καταλαβαινω ακριβως πως πρεπει να το κανω(χρησιμοποιησα νάυλον κάλτσα),αισθανομουν λιγο σα τον Mr Bean....αλλα τελος παντων με καποιες απωλειες τα καταφερα...

vaso είπε...

agaphmenh kalhmera...shmera anakalupsa th selida sou...tha hthela na agorasw keraloifh..pws mporw?? euxaristwwww